از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...

عکسهای جدید نیکی کریمی در آنتالیا

عکسهای جدید نیکی کریمی در آنتالیا برچسب ها : سوت پایان در آنتالیا , عکسهای نیکی کریمی در آنتالیا , جشنواره فیلم آنتالیا , سوت پایان نیکی کریمی , عکسهای نیکی کریمی در جشنواره های خارجی , عکس بدحجاب بازیگران در خارج ,

مدل مانتو اسپرت پاییز

عکس مدل مانتو دخترانه اسپرت 

امروزه مانتوهایی با طراحی بر اساس لباس‌های سنتی اقوام مختلف مانند کرد و لر و بلوچ و حتی با طرح تزئینی اشعاری از شعرای ایران با خط نستعلیق به بازار عرضه می‌شود.

مدل مانتو های شیک و جدید 

 

برچسب ها : مانتو اسپرت دخترانه , مدل مانتو پاییز 90 , مدل مانتو پاییزه , مانتو گرم پاییزه , مدل مانتو اسپرت زنانه ,

روشهای طبیعی زیبا سازی چشم ها

ریمل نقطه پایانی هر نوع آرایشی است و استفاده از آن ضروری است زیرا نه تنها مژه ها را بلند و حجیم می کند بلکه چهره ظاهری شما را به طور کلی دگرگون می سازد. خودتان را با استفاده از 3 وسیله آرایشی که در زیر به شما معرفی می کنیم از دیگران متمایز کنید: - ریمل- خط چشم - فر مژه زمان استفاده از ریمل باید در جای خود به طور ساکن ایستاده و تکان نخورید. اگر قادر به آرایش چشم نیستید، باید در هنگام آرایش آینه ای را در نزدیکی صورت خود بگذارید و بعد آرنجتان را بر روی سطح میز قرار دهید تا از هر گونه تکان و جنبش احتمالی پیشگیری شود. این کار در هنگام استفاده از ریمل و خط چشم کمک زیادی به شما خواهد کرد. اگر می خواهید میک آپ شما کمی شیک تر و زیباتر شود، می توانید از خط چشم های مایع و یا مدادی استفاده کنید. رنگ های متفاوت خط چشم در بازار وجود دارد که باعث افزایش زیبایی چشم ها میشود. استفاده از رگه های طلایی و سبز باعث می شود تا چشمان شما نافذ تر جلوه کنند. اما اگر باز هم به این ها راضی نشدید و خواستید چشمان خود را به زیباترین حالت ممکن درآورید، می توانید از فر مژه استفاده کنید. با فر کردن مژه ها چهره شما بازتر شده و قیافه کاملا هشیاری پیدا می کنید. توجه داشته باشید که باید از فرمژه پیش ریمل استفاده نمود و همچنین هیچ گاه نباید مژه های پلک پایین خود را فر دهید. زیرا بسیار حساس هستند و احتمال ریزش آنها خیلی زیاد است. طرز استفاده:سعی کنید هیچ گاه در ماشین و یا اتوبوس آرایش نکنید. اگر فرچه ریمل ناخودآگاه به داخل چشم شما فرو برود ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به قرنیه چشم وارد شود. ریمل از موادی درست می شود که به راحتی به باکتری و انگل آلوده می شود و قطعا هیچ کدام از ما پذیرای چنین مهمان های ناخوانده ای در چشمان خود نیستیم. اجازه ندهید تا کسی از وسایل آرایش مربوط به چشمان شما استفاده کند زیرا به عنوان مثال هیچ گاه نمی توانید فرچه ریملی را که شخص دیگری از آن استفاده کرده را بشویید و تمیز کنید.خوب است تا ریمل خود را 4 ماه پس از باز شدن به دور بیندازید. اگر متوجه شدید که ریمل در حال خشک شدن است و یا حجم ان بیش از اندازه سنگین شده باز هم نباید از ان استفاده کنید. می توانید برای مدتی از مارک های مورد علاقه خود استفاده کنید، اما برای تغییر ذائقه هم که شده سعی کنید هر چند وقت یکبار آنها را عوض کنید تا از مزایای نمونه های جدید نیز بهرمند شوید. خوش باشید و از چهره زیبای خود لذت ببرید.

چگونه لباس بپوشیم تا سینه ها را کوچکتر نشان دهیم

بسیاری از زنانی که سینه های کوچکی دارند آرزو می کنند که ای کاش سینه های بزرگتری داشتند. اما زنانی که دارای سینه های بزرگی هستند، می دانند که داشتن آن همیشه چیز خوبی نیست. مهم است که چگونه لباس بپوشیم تا این سینه های بزرگ را کوچک نشان بدهیم. در اینجا چند نکته کلیدی را برای شما ذکر می کنیم.

گام اول:


بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

لباس زیبای دخترونه

لباس زیبای دخترونه 

مدل لباس مجلسی            مدل لباس نامزدی                  مدل لباس مهمانی

کلمات کلیدی: مدل لباس, مدل لباس مجلسی, مدل لباس ,مدل لباس مجلسی,مدل لباس, مدل لباس مجلسی, مدل لباس ,مدل لباس مجلسی,مدل لباس, مدل لباس مجلسی, مدل لباس ,مدل لباس مجلسی,

مدل