از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...

مدلهای آرایش هالیوودی جدید

مدلهای آرایش هالیوودی جدید 

مدل مدل ارایش مدل ارایش 2010 مدل ارایش 89 مدل اریش سال ارایش هالیودی مدلهای آرایش هالیوودی جدید جددیارین مدلها مدا اریش صورت ارایش اروپایی آرایش ایتالیایی مدل آرایش ایتالیایی سایت مدل ارایش اموزش آرایش آموزش ,www.maxmodel.mihanblog.com

مدلهای آرایش هالیوودی جدید

مدلهای آرایش هالیوودی جدید 

مدل مدل ارایش مدل ارایش 2010 مدل ارایش 89 مدل اریش سال ارایش هالیودی مدلهای آرایش هالیوودی جدید جددیارین مدلها مدا اریش صورت ارایش اروپایی آرایش ایتالیایی مدل آرایش ایتالیایی سایت مدل ارایش اموزش آرایش آموزش ,www.maxmodel.mihanblog.com

در فضای کوچک خانه با این همه روزنامه و کاغذ چه کنیم؟

گوشه اتاق شما انباشته از کاغذ است؟ نامه، قبوض آب ، برق، تلفن و انواع و اقسام روزنامه ها و مجلات و ...
این اتاق می تواند اتاق کار شما در منزل یا محل کارتان باشد. حتماً بعضی از شماها این وضعیت را در اتاق نشیمن خود هم دارید. جایی نزدیک تلویزیون که هم روزنامه و مجله بخوانید و هم زیرچشمی نگاهی به تلویزیون بیندازید. هر روز هم به تعداد این کاغذها اضافه می شود و نمای اتاق شما را نامرتب تر از قبل می کنند. چه کار باید بکنید؟ حجم عظیم نامه هایی که روزانه به دفترکارتان می آید، رونامه ها، مجلات و قبوض پرداخت شده یا نشده.
تا به حال به این کاغذها و صورت حساب ها دقت کرده اید. مطمئن باشید حتی قبوض پرداخت شده شما هم ما بین آنهاست. باور نمی کنید، همین الآن نگاهی به آن بیندازید.
باید چه کرد تا از دست این کاغذها نجات پیدا کرد و اتاق را از به هم ریختگی و شلوغی نجات داد.
▪ نامه ها
در محل کارتان و در دفتر احتمالاً روزانه انواع و اقسام نامه ها به دست شما می رسند و نیمی از آنها نیازی به پاسخ دادن سریع ندارند. تحقیقات نشان می دهند ۸۰ درصد نامه هایی که دریافت می کنید را می توانید همان موقع دور بریزید. اما ممکن است شما این تعداد نامه دریافت نکنید، به هر حال کار مشابه است. برای خودتان یک فایل سه قسمتی درست کنید. اضطراری، معمولی، کم اهمیت.
ـ اضطراری آن دسته ازنامه هایی هستند که شما باید به سرعت به آنها پاسخ دهید و جواب را برای فرستنده ارسال کنید.
ـ معمولی نامه هایی هستند که شما نیاز به پاسخگویی به آن را ندارید. اما باید آنها را برای مدتی پیش خودتان نگه دارید. قسمتی از فایل را هم به این نامه ها اختصاص دهید. اگر فرصت کردید هر هفته سری به آنها بزنید و آنهایی را که لازم ندارید دور بریزید.
ـ قسمت سوم فایل را هم به نامه هایی اختصاص دهید که به درد نمی خورد و نیازی به آنها نیست. این فایل در حقیقت یک سطل زباله است برای این نامه ها تمام این فایل ها باید نزدیک به جایی باشند که شما نامه هایتان را آنجا باز می کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید نامه ها را جایی بگذارید که طراحی کرده اید.
ـ برای قبض ها که باید پرداخت شوند یا حتی پرداخت شده اند اعم از آب و برق و تلفن و ... هم راه حلی وجود دارد. نمی توان این قبض ها را به راحتی دور انداخت. برای آن دسته از قبض هایی که پرداخت شده اند، پوشه ای در نظر بگیرید و آن را داخل آن قرار دهید. پس از آمدن دو قبض بعدی و اطمینان از محاسبه شدن پرداخت شما، حالا این امکان وجود دارد که شما قبض قبلی را دور بیندازید.
اما در مورد قبض های جدید می توانید آن ها را در دفتر سررسیدتان قرار دهید. به این ترتیب تاریخ هرکدام هم در دستتان است و از گذشت موعد آن هم جلوگیری می کنید. پس از پرداخت هم آن را به پوشه ای که از قبل تهیه کرده اید قرار دهید.
ـ شاید مشکل اصلی هر خانه ای همین روزنامه ها و مجلات مختلفی باشدکه به خانه می آیند. اگر شما اهل روزنامه اید و امروز یک روزنامه خریده اید، مطمئن باشید آخر هفته شش روزنامه در منزل دارید. حالا بعضی هم هستند که در روز چند روزنامه تهیه می کنند و حتی مجلات مختلفی را هم خریداری می کنند. این روشها را برای مرتب کردن و سرو سامان دادن به مجلات اتاق به کار بگیرید:
- با آمدن شماره جدید، شماره قبلی را دور بریزید.
- اگر مجله یا روزنامه را خوانده اید از یک یا چند مطلب آن خوشتان آمده ومی خواهید آن را نگه دارید، به جای کل روزنامه یا مجله آن مطلب را جدا کرده و ببرید و آن را نگه دارید. برای این کار هم می توانید یا پوشه ای برای خود درست کنید یا دفتری تهیه کنید و بریده ها را به آن بچسبانید. به این ترتیب از جمع کردن کل روزنامه و مجله که فضای زیادی را می گیرد راحت خواهید شد. در مراجعه های بعدی هم به راحتی می توانید آن را پیدا کنید و نیازی نیست که کل صفحات را برای پیدا کردن آن ورق بزنید.
- اگر دوست دارید که کل روزنامه را نگه دارید یک سبد یا یک کارتن بردارید و روزنامه ها و مجلات را داخل آن بگذارید. هر یک ماه یک بار هم سراغ آن بروید و دورریختنی ها را دور بریزید. می توانید هرماه روزنامه هایتان را داخل یک پوشه قرار دهید و آن را در زیر کمد یا جایی مناسب قرار دهید.
▪ چند نکته دیگر:
- همه کاغذهای باطله از نامه ها ایجاد نمی شوند. کاغذهای بچه ها و آگهی ها و ... از عوامل به هم خوردگی های اتاق شما هستند.
- برای دفاتر و کاغذهای کودکانتان به تعداد آن ها یک کشو در نظر بگیرید و نام آن ها را روی آن کشو بنویسید و با یک رنگ مشخص کشوی هر کدام را مشخص کنید.
- یک تخته در آشپزخانه در نظر بگیرید و مطالبی که باید هر کسی بداند روی آن بنویسید یا بچسبانید. روی فریزر و یا یخچال را برای این کار در نظر نگیرید.
- برای هر کسی در خانه سبدی قرار دهید و کاغذها ، نامه ها و وسایل او را داخل آن بگذارید.

مدل های زیبا و جدید لباس دخترونه 2010

مدل های زیبا و جدید لباس دخترونه 2010 

جدیدترین بلوز دخترانه ، بلوز لختی ، عکس زیبا بلوز زنانه ، بلوز های زیبا ، زیباترین بلوز دخترانه ، بلوز 2010 ، گالری عکس بلوز ، مدل های زیبا بلوز ، مدل لباس کوتاه مجلسی 2010 ، لباس کوتاه ، لباس کوتاه مجلسی ، مدل های زیبا از لباس کوتاه مجلسی ، لباس مجلسی دخترانه ، لباس کوتاه مجلسی دخترانه ، لباس دخترانه ، مدل لباس مجلسی ، کوتاه ، لباس کوتاه فشن ، لباس ، لباس میخوای بیاتو ، لباس نامزدی ، لباس نامزدی جدید ، لباس کودکان ، مدل لباس ، مدل لباس بازیگران هالیوودی ، مدل لباس تشریفاتی خانم ها ، مدل لباس توپ ، مدل لباس حاملگی ، مدل لباس دخترانه ، مدل لباس دیدنی ، مدل لباس زنانه ، مدل لباس زیبا ، مدل لباس شب ، مدل لباس شیک ، مدل لباس مجلسی قشنگ ، مدل لباس مجلسی و نامزدی ، مدل لباس مهمانی ، مدل لباس مهمونی ، مدل لباس نامزدی ، ناز مدل لباس مهمانی ناز ، ژورنال لباس ، ژورنال لباس زنانه لباس مهمانی ، ژورنال مجلسی ، گالری لباس ، گالری لباسهای عروس ، گالری مد لباس قشنگ ، مدل لباس جدید ، مدل لباس مجلسی جدید ، مدل لباس مجلسی دخترانه ، مدل لباس های مجلسی دخترانه ، لباس فشن ، لباس فشن زیبا ، دخترای فشن ، لباس های فشن و جدید ، مجلسی جدید ، مجلسی زیبا ، مجلسی مهمانی ، مدل لباس مجلسی کوتاه ، model lebas ، شب عروسی ، عکس لباس ، فروشگاه لباس ، لباس اسپرت ، لباس ایرانی ، لباس حاملگی ، لباس زمستانی ، لباس زیر ، لباس شب زنانه ، لباس عربی ، لباس عروسی ، مدلهای لباس ، مدل لباس جدید مجلسی ، مدل لباس فصل بهار 2010 ، زیباترین مدلهای لباس منزل دخترونه ، دخترای فشن و مد فشن ، شیکترین و جدیدترین مدل های لباس ، مدل های تاپ ، بلوز و دامن زنانه ، دامن ، تاپ ، لباس مهمونی ، مرجع مدل ، لباس برای نامزدی ، لباس دخترونه 2010 ، مدل لباس دخترونه 2010 ، دخترونه 2010 ، دختران 2010 ، دختر 2010 ، 2010 girls ، girls 2010 ، girls ،

مدل های زیبا و جدید لباس دخترونه 2010 سری 2