از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...

مصاحبه خواندنی با سیاوش خیرابی،عکس سیاوش خیرابی

مصاحبه خواندنی با سیاوش خیرایی،عکس سیاوش خیرابی


مصاحبه خواندنی با سیاوش خیرابی بازیگر آوای باران

http://up.tehfun.ir/up/forumi/news/hamberger/siavash-kheirabig.jpg

مصاحبه جالب و خواندنی با سیاوش خیرابی بازیگر نقش فرید در سریال تلویزیونی آوای باران که به خوبی از پس این نقش برآمده است را در ادامه مشاهده کنید…

 

  

سیاوش خیرابی بازیگر نقش فرید در سریال «آوای باران» که این بار نقشی مثبت را تجربه می کند، معتقد است این تجربه همکاری اش با حسین سهیلی زاده همچون همکاری های قبلی یک تجربه موفق است.

بازیگر سریال «دلنوازان» با اشاره به تشابهات نقش فرید به زندگی شخصی خودش در عین فاصله دار بودن شرایط سنی آن از وی تصریح کرد: شخصیت فرید اگرچه از نظر سنی از سن واقعی ام فاصله دارد و بالاتر است، اما باید بگویم که این نقش تا حد زیادی نزدیک به زندگی فردی‌ام است. مدتی بود که تمایل داشتم نقشی بزرگتر از سن خودم را تجربه کنم. این کاراکتر فردی مثبت است و در فیلمنامه این طور ترسیم شده است.

وی با اشاره به عوامل اصلی شکل دهنده به این شخصیت ادامه داد: من برای ایفای نقش فرید با آقای سهیلی زاده کارگردان و البته نویسندگان مجموعه مشورت کردم. ایده ها و نظرات آن ها راهنماهای خوبی بود تا این شخصیت را از تفکر خودم عبور دهم و فرید آن طور که امروز در خروجی سریال شاهد آن هستیم، دیده شود.

خیرابی که تاکنون در ۵ سریال با سهیلی زاده همکاری داشته است، درباره ایفای نقش های متفاوت در آثار این کارگردان و تجربه نقش های مختلف بیان داشت: بازیگر خوب می تواند و باید در دوران کاری‌اش ایفای هر نقشی را برعهده بگیرد و به خوبی از پس آن بر آید. حال این نقش ها می تواند در هر ژانری و با هر مشخصه ای باشد. من هم مثل هر بازیگری دوست دارم با ایفای نقش های متفاوت در مسیر پیشرفت حرکت کنم و در قالب نقش های مختلف دیده شوم. هرچند خودم را هنوز ابتدای راه می بینم و معتقدم که باید در این راه بسیار تلاش کنم و بیاموزم.

وی به تفاوت های بازیگری اش در دو مجموعه پرمخاطب «آوای باران» و «ترانه مادری» اشاره کرد و گفت: طبیعی است که نوع بازی من نسبت به ترانه مادری تا این سریال تغییرات زیادی داشته است. چراکه زمان عاملی است که برای انسان زمینه ساز تغییرات زیادی می شود. اعتمادی که آقای سهیلی زاده به من کردند، به راحتی بوجود نیامده است و بعد از چهارو پنج همکاری با ایشان شکل گرفته است.

وی با ابراز امیدواری از این که «آوای باران» نیز همچون سایر تجربه های همکاری وی با حسین سهیلی زاده در مقام کارگردان می تواند یک نقطه عطف در کارنامه کاری اش باشد، ادامه داد:جا دارد اینجا از سید محمد هاشمی اصل کمال تشکر را داشته باشم و مجددا از حسین سهیلی زاده به خاطر اعتمادش سپاسگزارم و به مدیر تصویربرداری این سریال آقای محمد افسری خسته نباشید بگویم و همینطور آقای فرح مرزی طراح گریم مجموعه. چراکه شخصیت فرید دارای ویژگی هایی بود که گریم و لباس برای نزدیک شدن من به نقش کمک می کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد