از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...

دانلود رایگان فیلم با من از عشق بگو

دانلود فیلم ایرانی به نام با من از عشق بگو به همراه فرمت کم حجم موبایل

 این فیلم تولید سال ۱۳۹۲ می باشد

دانلود فیلم جدید با من از عشق بگو


دانلود در ادامه مطلب

  

کارگردان : فرید کله

ژانر :  اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

محصول : ایران

زمان : ۹۵ دقیقه

بازیگران : مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و  با حضور علی برجسته و …

خلاصه داستان فیلم با من از عشق بگو :  داستان زندگی نیما را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان متوجه مریضی نامزد سابقش می شود. در همین حین با پیدا شدن کیف فرزاد که از قضا مبلغ قابل توجهی در آن قرار دارد اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد و…


دانلود فیلم با من از عشق بگو

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا:           لینک مستقیم























نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد