از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

مدل لباس ،آرایش،اس ام اس،برنامه وآموزش:موبایل ،کامپیوتر ،نکات خانه داری اخبار فوتبال،ژورنال لباس آرایش عروس و...

آموزش تصویری بافت پروانه ای

آموزش تصویری بافت پروانه ای

کودک من,هنر در خانه,کوک طلایی,کارهای هنری در خانه,honar dar khane,آموزش تصویری بافتنی,هنر در خانه بافتنی,بانوی زیبایی,کار هنری در خانه,هنر بافتنی,بافت شنل با قلاب

بافت پروانه ای

آموزش در ادامه مطلب

  

3 دانه اول را بافته.

نخ را جلو آورده و 7 دانه نبافته روی میل سمت راست می ندازیم.

5 دانه بافته دوباره نخ را جلود آورده و 7 دانه نبافته روی میل سمت راست انداخته .

دوست داشتید تا آخر رج به همین صورت پیش می روید و اگر نه به دلخواه هر جا دوست دارید پروانه تشکیل شود به همین صورت پیش می روید.

سمت چپ کار بافته می شود. (یعنی همه دانه ها از رو بافته می شوند.)


سمت راست باز به همان جایی که نخ را جلو آوردیم 7 دانه نبافته روی میل سمت راست می ندازیم.

دوباره روی چپ کار دانه ها از رو بافته می شوند.

و روی راست دوباره به همان جایی که نخ را جلو آوردیم 7 دانه نبافته روی میل سمت راست می ندازیم. و دقیقا 3 خط تشکلیل می شود.

و سمت چپ کار دانه ها از رو بافته می شوند.

الان تو این تصویر 2 خط تشکیل شده

کودک من

حال روی راست که رسیدیم از 7 دانه 3 دانه می بافیم و میل را از جلو از زیر 3 نخ رد می کنیم و دانه وسط را بافته و در می آوریم. 3 دانه بعدی را هم ساده می بافیم و تا آخر همین کار را انجام می دهیم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد